Elvileg minden együtt van a Joy-ban, amitől hamisítatlan David O. Russell-film lehetne, ehhez képest úgy fest, mintha egy epigon készítette volna, aki látott ugyan már pár mozit a rendezőtől, csak a lelküket nem tudta megragadni. HUNGLER TÍMEA KRITIKÁJA. Pedig Russell nem sokat változtatott a győztes formulán. Ismét csak felvonultatott színész aranycsapatából pár remek játékost (Jennifer Lawrence, Bradley Cooper, Robert De Niro); a család, amely köré legújabb "amerikai álom"-sztoriját felépítette, jó szokása szerint, tökéletesen diszfunkcionális; ráadásul, amit látunk, helyenként még vicces is, és ugyanúgy a színészi energiák táplálják, mint az elődeit. Mi siklott akkor mégis félre? Talán maga a témaválasztás a bizarr; talán a tanulság zavaros, ha akad egyáltalán; talán az, hogy a lendület, amely az előző filmjei kisebb hibáin simán átlendítette a nézőt, most sokszor megtörik, amiben szerepet játszik az is, hogy a rendező kommentárként beiktatott a cselekménybe pár metarészt (helyenként egy, a történetre reflektáló karikírozott szappanopera jeleneteit láthatjuk).
Mindezt megkoronázandó érdemes fantasy-ket idéző, akár disztópikus közeget keríteni hőseink köré, amiben a végtelenségig keresheti a néző a részleteket, a különböző rétegek közé bújtatott apróságokat és szimbó Joy rendezésével az a legnagyobb probléma, hogy kizárólag azokat a szerzői elemeket tartalmazza, amiknek árnyalásával Christopher Nolan bántóan keveset vacakol saját munkáiban. Sőt ezeket a jegyeket fullasztó töménységben tálalja az Új múlt. Valamennyi Nolan opusznál sablonosabb, "makettszerűbb" díszleteket és futószalagon gyártott papírmasé figurákat látunk a filmben (erre a kevés játékot igénylő szerepre mondjuk Hugh Jackman is tökéletesen megfelel). Az alkotók láthatóan sokat agyaltak, hogy mi legyen az a csavar, amire az alapszituációt fel lehet húzni, a cselekmény kiszínezésére, valódi tartalom közlésére viszont már kevés energiájuk maradt. Figyelmeztető jel, amikor egy mozgókép nem a hatásos jelenetein vagy képein keresztül adja át mondanivalóját, hanem első kézből, a karakterekkel mondat ki gondolatokat.
Hamarosan ő lesz az, aki dúsgazdag arab megrendelők kérésére hölgyeket, hírességeket, filmsztárokat és modelleket kezd kiközvetíteni gyors, dubaji pénzkeresésre. A szexmunkával keresett pénz és vagyon egyre több kapzsiságot, irigységet és törvénytelenséget hoz magával, amitől a világ egy sötét oldala kerül a felszínre és változtatja meg örökre a benne dolgozók életét. A Lányok Dubajban Piotr Krysiak izgalmas és aktuális sikerregényének filmadaptációja. Az alkotás témája Magyarországon is aktualitás. A közel-keleti gyors pénz reménye és az ebből fakadó szexmunka fiatal kelet-európai lányok százezreit érinti a mai napig. Twenty One Pilots: Cinema Experience – rendezői változat (zenés film, 80 perc, 2022) Légy részese te is az ikonikus Scaled And Icy album megjelenését követő, 2021-es banzájnak, melyet ezúttal kimondottan a nagy vászonra szabtak át, valamint korábban soha nem látott felvételekkel gazdagítottak! Tekints be a Grammy-díjas zenészpáros, a Twenty One Pilots tagjainak a gondolataiba, amikor az album megjelenését követő, 2021-es banzáj világszerte a mozivásznakra kerül május 19-én!
Pontozás: 6Kinek ajánljuk? Akik szerették a rendező és a színészek korábbi közös munkáit – lásd Napos oldal, Amerikai botrány -, és akik csak úgy, önmagában is vevők korunk egyik legjobb fiatal színésznőének alakítására, mert Jennifer Lawrence tényleg nagyon jó. Érdekes és izgalmas eleme a filmnek - minden irónia nélkül! - a TV-shopok létrejöttének és működésének bemutatása, mert bár egy olyan műfajról van szó, ami a legtöbbünket különben minimum hidegen hagy, de itt izgalmasan, afféle médiatörténeti eseményként tálalják mindezt. Kövess minket Facebookon!
Légy részese a pszichedelikus mozis koncertélménynek, mely ezúttal a világ minden táján egyazon napon kerül levetítésre! A koncertfelvétel hangzás- és látványvilágát átszabták a mozivásznakra, valamint korábban sosem látott felvételekkel dúsították azt, hogy a Twenty One Pilots: Cinema Experience a zenevilág egyik legkreatívabb eklektikus zenei produkciójává avanzsálhasson, és izgalmas színpadképe Téged is a zenevilág mélységeibe röpítsen! (Borítókép: Alexander Skarsgård Az Északiban)
A település fával burkolt apartmanházainak formája például a környező hegycsúcsok csipkézetét próbálja idézni. Avoriaz autómentes terület, a közlekedés csilingelő lovasszánokkal vagy gyalogosan történik. Avoriaz a svájci részhez a legendás helyi siratófallal, a Mur de Chavanette nevű "barna" pályával kapcsolódik (hogy mire utal a barna szín, azt mindenkinek a saját fantáziájára bízzuk, annyit elárulhatunk, hogy nem a hó színére, de minden szégyenkezés nélkül le lehet menni ülőlifttel is. A francia-svájci határon elterülő sírégióban 12 alpesi települést kötnek össze a felvonók és síbuszok, melyek közül 8 van Franciaországban, Morzine a legnagyobb. Chatel egy védett völgyben fekvő hagyományos stílusú, csendes kisvároska, esti sízési lehetőséggel a Lac de Vonnes pályá lesz a szállásunk! A síterep francia oldalán Morzine központi helyet foglal el, hátránya, hogy az alacsony fekvése miatt néha nincs elegendő hó a levezető pályákon, ami némi sorállást eredményez a kabinos felvonónál. A svájci oldal legnagyobb települése Champéry, ahol sok-sok szálloda található, ide azonban nem lehet lesíelni, csak kabinos lifttel lejönni.